Dobry serwis AGD?

W tym miejscu publikujemy posty na tematy, które nie pozostają w związku z kategoriami głównymi.
Rebeka
Posty: 132
Rejestracja: 20 lut 2016, 13:42

Dobry serwis AGD?

Post autor: Rebeka »

Witam,
znacie moze i polecacie jakis dobry serwis AGD? Trafilam osobiscie na strone http://pomoc-agd-krakow.pl/ i wydaja mi sie ok - moze ktos z Was juz cos u nich naprawial? Prosze o pomoc.

inkeri
Posty: 67
Rejestracja: 17 lut 2016, 21:15

Re: Dobry serwis AGD?

Post autor: inkeri »

Tam nie, ale znam dobrze http://serwisagd.wroclaw.pl/ pana Arka Migasa. Szczerze mówią, czy opłaca się naprawiać dany sprzęt czy też lepiej kupić nowy. Nie naciągają więc na pieniądze i naprawiają solidnie. Jeżeli komuś z Wrocławia, Trzebnicy lub Obornik Śląskich wydarzy się ze sprzętem AGD, to spokojnie może udać się do punktu serwisu lub poprosić o przyjazd serwisanta do domu.

Miranda
Posty: 115
Rejestracja: 21 lut 2016, 17:48

Re: Dobry serwis AGD?

Post autor: Miranda »

A moze serwis http://pomoc-agd.cba.pl/ ? Zajmuja sie naprawami pogwarancyjnymi wszelakich urzadzen AGD?

borek
Posty: 31
Rejestracja: 29 mar 2016, 13:55

Re: Dobry serwis AGD?

Post autor: borek »

Cześć, według mnie w obecnych czasach nie warto oddawać sprzętu AGD do serwisu. Koszty naprawy zwykle przekraczają wartość

olek
Posty: 41
Rejestracja: 17 mar 2016, 12:00

Re: Dobry serwis AGD?

Post autor: olek »

W Gdańsku na ulicy Akacjowej jest bardzo dobry serwis AGD. Prowadzi go taki starszy Pan :)

markers
Posty: 43
Rejestracja: 03 mar 2016, 21:16

Re: Dobry serwis AGD?

Post autor: markers »

Faktycznie, to bardzo dobry serwis, korzystałem i jestem zadowolony :)

kaseta okulistyczna cena

ODPOWIEDZ