Strona 1 z 1

Wirtualna centrala telefoniczna

: 31 maja 2019, 19:14
autor: anton4
Jak to w ogóle działa? Czy opłaca się coś takiego?

Re: Wirtualna centrala telefoniczna

: 21 lis 2019, 14:48
autor: monisss2
Każdy ma tutaj swoje własne zdanie. Sam powinieneś wymyślić coś ciekawego.

Re: Wirtualna centrala telefoniczna

: 29 lis 2019, 5:22
autor: anton4
Oczywiście, że się opłaca. Jak masz teraz w firmie centralę stacjonarną to uwierz różnica będzie ogromna. Po pierwsze nie jest potrzebne tyle urządzeń, na dobrą sprawę wystarczy komputer z dostępem do internetu i telefon. Za cały proces migracji odpowiada dostawca. Najlepiej zadanie powierzyć Focus Telecom bo są najlepsi https://focustelecom.pl/focus-pbx/ . Na 100% poprawie ulegnie jakość obsługi klientów, a koszty utrzymania infolinii będą znacznie niższe. Warto sobie wypróbować od nich wersję demo. My tak zaczynaliśmy. Bo nie bardzo mieliśmy ochotę zmieniać stacjonarną. Ale po demo nie było wątpliwości że warto. Klienci też widzą różnicę na plus. Do centrali można podpiąć na przykład telefony komórkowe pracowników. Rejestrować rozmowy na nielimitowanej przestrzeni dyskowej. i wiele wiele innych.

Re: Wirtualna centrala telefoniczna

: 04 wrz 2020, 10:13
autor: Pablo
Jak szukacie sprawdzonego rozwiązania w tej kwestii to polecam zajrzeć na https://www.supervoip.pl/. Korzystamy z ich usług od dawna i voip sprawdza się perfekcyjnie + obniża koszty połączeń w porównaniu z tradycyjnym dzwonieniem.

Re: Wirtualna centrala telefoniczna

: 24 cze 2021, 20:38
autor: koteł
anton4 pisze:
> Jak to w ogóle działa? Czy opłaca się coś takiego?

Jasne, że się opłaca. centrala stacjonarną to duży koszt infra. W wirtualnej nie jest potrzebne tyle urządzeń, komputer z dostępem do internetu i telefon - no i łatwo to skalować (trzymać koszty pod kontrolą).